۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85558970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر کردستان

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85558970
تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر کردستان

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد برتر استان تجلیل می شوند.

به گزارش ایرنا، مجید آوج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه هدف از نام‌گذاری هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، نزدیک کردن دولت و زیرمجموعه های آن به سازمان‌های مردم ‌نهاد است، اظهار کرد: در این راستا تاکید بر نقش تشکل‌ها در پیشبرد امور و توسعه کشور مورد نظر است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه توانمندی های سمن های برتر استان کردستان از مهمترین برنامه هایی است که برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزاری جشنواره تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر و ممتاز حوزه جوانان را یکی دیگر از برنامه های شاخص عنوان کرد.

آوج ادامه داد: در این جشنواره تلاش خواهیم کرد سمن هایی که بهترین عملکرد را در طول سال گذشته و امسال در زمینه فعالیت خود داشته اند مورد تجلیل قرار گیرند و با برگزاری این جشنواره زمینه برای تشویق دیگر سمن ها برای فعالیت های بیشتر و موثرتر فراهم شود.

وی اضافه کرد: از سال گذشته یکی از فعالیت های موثر در ترویج و افزایش ازدواج در میان جوانان، افتتاح مراکز مشاوره و همسان گزینی بود که بر افزایش ازدواج آگاهانه در میان قشر جوان موثر است و در این هفته نیز افتتاح یکی دیگر از این مراکز در دستور کار قرار دارد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: دیدار با مسئولان استانی در راستای حل مشکلات و مسائل پیش روی فعالیت سمن‌ها، اعطای اعتبارنامه سمن های تازه تاسیس، راه اندازی اتوبوس سلامت و انجام چند فعالیت فرهنگی همچون کمک اعضای سمن های جوانان به جمع آوری زباله های سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ شهروندمداری و مشارکت در ساختن شهر پاک از جمله برنامه هایی است که برای این هفته پیش بینی شده است.

۲۲ مردادماه در تقویم کشورمان با نام روز مشارکت ها نام گرفته و به همین مناسبت از ۲۰ تا ۲۷ مردادماه با عنوان هفته مشارکت ها برای اجرای برنامه های این هفته یاد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha