یک انتصاب در وزارت علوم

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85594022
یک انتصاب در وزارت علوم

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین «ابراهیم ابراهیمی» را به عنوان «سرپرست اداره‌کل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی» وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در حکم حسین سیمایی صراف خطاب به ابراهیم ابراهیمی آمده است؛ نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به منظور اجرای ماده ۳۴ آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری به موجب این حکم به عنوان «نماینده وزیر و سرپرست اداره‌کل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

وزیر علوم در ادامه این حکم آورده است: از جناب عالی انتظار دارد با توکّل به خداوند سبحان وپیروی از آموزه های اسلامی وتوجه به قوانین و دستور العمل های بالا دستی و همسو با راهبرد دولت وفاق ملی و توجه به برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، مسئولیت های محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

بر اساس اعلام وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی، دارای دکترای فقه و اصول و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبائی با مرتبه استادی است.

ریاست دانشکده علوم انسانی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک، مدیرکلی دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم در دولت دوازدهم و همچنین مدیرکل امور مجلس وزارت علوم از سوابق اجرایی سرپرست جدید اداره کل رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وانتظامی اعضای هیئت علمی وزارت علوم است.

سیمایی همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حسینی مدیرکل سابق هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha