۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85594196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد با رانندگان متخلف سرویس مدارس شوش بدون اغماض است

دزفول – ایرنا – فرماندار شوش، ملزم نبودن برخی رانندگان سرویس مدارس این شهرستان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را بسیار خطرناک دانست و بیان کرد: برخورد با رانندگان متخلف سرویس مدارس در شوش بدون اغماض انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محسن هویزه عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شوش در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان، با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان سرویس مدارس گفت: برگزاری کارگروه آموزشی به منظور ارتقای آموزش و افزایش نظارت‌ها بر رفتار رانندگان سرویس مدارس ضروری است.

وی آموزش‌های عمومی قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان را اقدامی فرهنگ ساز دانست و گفت: برای هر سرویس مدرسه در شوش باید یک همیار پلیس انتخاب شود تا در صورت بروز تخلف، تذکرات لازم توسط دانش آموزان به رانندگان داده شود.

اخذ پول از والدین در هنگام ثبت نام دانش آموزان تخلف است

فرماندار شوش با تاکید بر پایبندی مدیران مدارس به قوانین در ثبت نام دانش آموزان گفت: اخذ پول از والدین دانش آموزان هنگام ثبت نام در مدارس دولتی تخلف است و در صورت دریافت گزارش تخلف در این زمینه، موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: کمک والدین دانش آموزان به مدارس باید با رضایت آنها باشد و الزام آنها به پرداخت پول نادرست است.

هویزه با اشاره به ظرفیت محدود نیروی انسانی راهور شوش گفت: امکان استقرار پلیس راهور در اطراف تمام مدارس شهرستان وجود ندارد ولی باید پلیس نسبت به استقرار نیرو در اطراف مدارس در مناطق حادثه خیز اقدام لازم را پیش بینی کند.

وی با تاکید بر اینکه فضای پرنشاط ماه مهر و بازگشایی مدارس باید در در تمام مدارس شوش ایجاد شود افزود: تمام دستگاه‌های شهرستان برای کمک به آموزش و پرورش برای آغاز هر چه باشکوهتر سال جدید تحصیلی مسوولیت دارند.

برخورد با رانندگان متخلف سرویس مدارس شوش بدون اغماض است

شوش نیازمند مدیران جسور و دغدغه مند است

فرماندار شوش، مدیران جسور، با برنامه، خوش فکر و دغدغه مند را نیاز این شهرستان دانست و گفت: مسوولان دستگاه‌های شوش باید دغدغه مند مسایل شهرستان پیرامون حوزه ماموریت‌های خود را دنبال و نسبت به گره گشایی از این مسایل اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید به وظایف و ماموریت‌های خود اشراف و دغدغه مند اقدام‌های و پیگیری‌های قانونی لازم را برای حل مسایل شهرستان انجام دهند گفت: تمام مسوولان دستگاه‌های شوش مکلف به پاسخگو و ارتباط نزدیک با مردم هستند.

به گزارش ایرنا، همچنین باتوجه به ایام آغاز سال تحصیلی جدید، در این نشست مصوب شد، گشت مشترک نظارت بر بازار با مشارکت نماینده فرمانداری، صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، اتحادیه صنف مربوط، جهاد کشاورزی و بهداشت برگزار و نسبت به تشدید نظارت‌ها بر بازار به ویژه بازار نوشت افزار اقدام شود.

مطابق قانون آموزش کشور مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، زمان بازگشایی مدارس اول مهر است و تقویم زمان حضور برای نوآموزان اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha