انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود

اردبیل _ ایرنا _ معاون مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان در ۱۱ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صمد علامه روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مهلت قانونی تبلیغات نامزدها نیز از ۲۱ شهریورماه تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات تعیین شده است.

وی ضرورت مشارکت حداکثری اعضا را در کنار برگزاری الکترونیکی انتخابات با شفافیت یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود اعضای نظام مهندسی با عضویت در سامانه آی.ام.اس بتوانند در روز رای‌گیری در انتخابات مشارکت کرده و حضور فعال داشته باشند.

علامه گفت: با اتمام مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت نامزدها در این دوره از انتخابات، اسامی نهایی نامزدهای دهمین دوره انتخابات اعلام شد و تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این حوزه شروع شده است.

معاون مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: در این بستر سامانه‌ای برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در همه مراحل ایجاد شده و در همان روز نیز به صورت سراسری نتایج انتخابات اعلام خواهد شد.

علامه بیان کرد: انتظار می‌رود در مهلت باقیمانده اعضای نظام مهندسی با عضویت در این سامانه خود را برای برگزاری انتخاباتی شایسته آماده کنند تا شرایط مطلوب‌تری در دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فراهم شود.

معاون مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: شرایط خوبی در حوزه فعالیت‌های نظام مهندسی استان ایجاد شده ولی در صورت وجود اشتباهات و یا ضعف‌های احتمالی در مراحل مختلف امکان تمدید پروانه فعالان این حوزه امکان‌پذیر نیست..

علامه افزود: از چهار ماه قبل فرآیند برگزاری انتخابات آغاز و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مشخص شد و فرآیند ثبت‌نام، دریافت و بررسی مدارک، استعلامات، بررسی شکایت‌ها و در نهایت تایید صلاحیت نامزدها هم انجام شده است.

معاون مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل هستند که هفت هزار و ۷۰۰ نفر آنها دارای پروانه و ۶ هزار نفر نیز فاقد پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha