رقابت ۵۳ داوطلب برای دهمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

اردبیل-ایرنا-رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از رقابت ۵۳ داوطلب برای دهمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان خبر داد. 

میرشجاعت حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره از انتخابات بعد از انجام فرآیند ثبت‌نام، استعلام و رسیدگی به شکایات و تایید صلاحیت، تبلیغات کاندیداها از روز ۲۱ شهریورماه براساس جدول زمانبندی ابلاغی برای آشنایی بیشتر اعضای نظام مهندسی با اهداف و برنامه های داوطلبین شروع شده است.

وی افزود: اعضای هیأت اجرایی و نظارت انتخابات از ۱۷ خردادماه سال جاری با ثبت‌نام کاندیداها کار خود را در ساختمانی مجزا از نظام مهندسی شروع کرده تا با شفافیت و دقت بیشتر کارها را پیش برده و زمینه برگزاری یک انتخابات شایسته را با تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی فراهم کند.

رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: ۲۹ مردادماه نتیجه استعلام کاندیداها مشخص و تعداد ۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند تا برگزاری انتخابات را در روز ۱۱ مهرماه در استان اردبیل شاهد باشیم.

حاتمی به برگزاری نشست توجیهی با کاندیداها و ابلاغ شیوه نامه تبلیغاتی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همراهی حدود ۱۴ هزار نفری از اعضای نظام مهندسی و ثبت اطلاعات آنها در سامانه ims.irceo.ir بتوانیم در برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی به نحو شایسته و سالمی را در سطح استان اردبیل شاهد باشیم.

وی بیان کرد: در شیوه‌نامه تبلیغات، فعالیت تبلیغاتی کاندیداها تنها در فضای مجازی و پلتفرم‌های ایرانی میسر خواهد بود و هیچ کاندیدایی حق ندارد در بستر فضای مجازی خارجی تبلیغات خود را انجام دهد.

رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اضافه کرد: با وحدت رویه کارها را با نظارت بیشتر پیش خواهیم برد و هر کاندیدایی که در ایام تبلیغات و فرآیند برگزاری انتخابات مرتکب تخلف گردد، در چارچوب قانون با آنان برخورد خواهد شد و بدیهی است صلاحیت اعطایی قطعی نبوده و می تواند در هر مقطعی از فرآیند انتخابات دچار تغییر شود.

حاتمی بیان کرد: تولید محتوا باید در شبکه‌های داخلی انجام شده و به هیچ وجه تبلیغات خارج از قواعد اعلام شده، صورت نگیرد.

وی گفت: برابر مقررات ترکیب هیأت مدیره نظام مهندسی در قالب هفت رشته اصلی مرتبط با ساختمان شامل رشته های عمران، شهرسازی، معماری، برق، نقشه‌برداری، مکانیک و ترافیک بوده و تعداد داوطلبین هر رشته به تفکیک مشخص می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha