۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85594416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در شهرستان محلات احداث شد

خمین - ایرنا - مدیرشرکت توزیع برق محلات از احداث سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در این شهرستان طی ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

حسین نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جابجایی شبکه روشنایی معابر جهت تغییر هندسی میدان امام علی (ع) شهرستان محلات ، نصب کاور کنسول به تعداد یکهزار و ۲۰۰ عدد به منظور کاهش پرنده زدگی و قطع بی برنامه شبکه های برق وبرگزاری ۶ مورد مانور تعمیرات گروهی را از جمله اقدامات در این شهرستان است.

وی گفت: افزایش قدرت ۶ پست برق عمومی و تعویض کابل های خروجی پنج پست برق عمومی برای پاسخگویی به افزایش مصرف، احداث شبکه و کابل کشی شبکه فشار ضعیف جهت رفع ضعف ولت در پنج منطقه شهری ،اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف برای تامین برق مشترکین در نقاط مختلف شهرستان واحداث ۲پست ۲۰۰ کیلو ولت آمپر از دیگر فعالیت های انجام شده در شهرستان محلات است.

نوروزی تصریح کرد: احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط در خیابان جمهوری محلات،احداث فیدر فشار متوسط جدید از پست محلات و اجرای طرح بهارستان در روستای لریجان با نصب و برکناری و جابجایی حدود ۸۰ پایه فشار متوسط و فشار ضعیف و رفع حریم شبکه و پست از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق محلات در سال جاری است.

وی بیان کرد: ۲۷۱ واگذاری انشعاب برق به متقاضیان و تعویض ۱۸۶کنتور در محلات انجام شد.

محلات در نوار جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha