۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85599266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مانور جهادی روشنایی معابر در اراک 

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85599266
برگزاری مانور جهادی روشنایی معابر در اراک 

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از برگزاری مانور جهادی روشنایی معابر در نقاط مختلف شهر اراک خبر داد و گفت: این مانور با هدف استانداردسازی و بهبود روشنایی معابر انجام شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، محمود محمودی افزود: این مانور جهادی به مدت یک شبانه‌روز و در قالب ۹تیم عملیاتی با ۶۰ نیروی اجرایی انجام شد که ۳۸ منطقه و مسیرهای اصلی، فرعی و بلوارها انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از۸۰ هزار چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد، گفت: بازدید شبکه روشنایی معابر، آزادسازی چراغ‌های درگیر با درختان، شستشوی چراغ‌های منصوبه به روی پایه‌های بتونی، ایمن‌سازی پایه روشنایی و تعویض لامپ و سیستم روشنایی از جمله برنامه‌های این مانور جهادی بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: اجرای این مانور در افزایش رضایتمندی مشترکان، استانداردسازی، بهبود روشنایی معابر، افزایش سرعت و دقت کاری تیم‌های عملیاتی و ایمن‌سازی پایه چراغ‌ها برای رفع کانون‌های خطر نقش موثری داشت.

محمودی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه توزیع برق و موارد موجود در حوزه روشنایی معابر، مراتب را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ و سامانه «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

بیش از ۸۱۳ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha