تیم فوتبال نفت و گاز غرب(ایلام) در لیگ دسته سه کشور ماندنی شد

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های انجام شده تیم فوتبال نفت و گاز غرب(ایلام) در لیگ دسته سه کشور ماندنی شد.

به گزارش ایرنا، سارا فلاحی روز پنج شنبه با حضور در هیأت فوتبال استان ایلام با اعلام این خبر، اظهار کرد: با رایزنی‌هایی انجام شده با مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب کشور مقرر شد دفتر باشگاه نفت و گاز غرب(ایلام) در شهر ایلام ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه این تیم باید تقویت شود، افزود: استعداد جوان ایلامی در همه زمینه ها بی نظیر بوده و در فوتبال هم در اواخر دهه شصت ما شاهد بوده ایم تیم منتخب ایلام جز ۱۶ تیم برتر کشور بوده و بایستی تلاش کرد آن دوران فوتبال ایلام دوباره در کشور شکوفا شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با سرمایه گذاری که وزارت نفت برای تاسیس و تشکیل فوتبال نفت و گاز غرب انجام داده باید استعداد جوانان ایلامی به فعلیت برسد.

فلاحی گفت: تنها راه شکوفایی استعدادهای جوانان ایلامی سمت و سو دادن به ورزش حرفه ای و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ استان که از منابع استان استفاده می کنند خواهد بود و تمام تلاش نمایندگان استان در این راستان به کار گرفته می شود.

تیم فوتبال نفت و گاز غرب(ایلام) در لیگ دسته سه کشور ماندنی شد

وی خاطرنشان کرد: توجه به فوتبال پایه ایلام باید اولویت باشگاه نفت و گاز غرب باشد و در این راستای کمیته استعدادیابی تشکیل و سرمایه گذاری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نفت و گاز غرب( ایلام) سال گذشته برای اولین بار در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشت.

شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب یکی از سه شرکت زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ساختار جدید شرکت ملی نفت ایران است که به صورت رسمی از ابتدای سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با تولید، فراورش و ارسال نفت و گاز به مبادی مصرف آغاز کرد.

ظرفیت تولید روزانه شرکت بهربرداری غرب در حال حاضر ۱۶۵ هزار بشکه نفت خام و هفت میلیون متر مکعب گاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha