استاندار یزد: امیدوارم تیم فوتبال چادرملو مقابل نساجی به نتیجه خوب برسد

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: امیدوارم تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید نصیری در حضور تماشاگران به نتیجه خوب برسد.

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " پنجشنبه شب از تمرین تیم فوتبال چادرملو اردکان در ورزشگاه شهید نصیری بازدید و ضمن تشکر از کادرفنی و بازیکنان تیم افزود: اولین میزبانی لیگ برتر فوتبال کشور بسیار دارای اهمیت است و همه شرایط با آماده سازی ورزشگاه فراهم است .

وی بیان کرد: با تلاش و پیگیری، مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقه ۲ تیم چادرملو و نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری فراهم شد که باید از همه افرادی که برای استانداردسازی مجموعه زحمت کشیدند قدردانی شود.

همچنین در این بازدید " زهیر حاجی حسینی" مدیرکل ورزش و جوانان یزد و " محمد سعید اخباری" سرمربی تیم فوتبال چادرملو ضمن تشکر از حمایت و همراهی مسئولان و استاندار به آخرین شرایط ورزشگاه شهید نصیری و همچنین تیم چادرملو مقابل نساجی مازندران اشاره کرد.

از هفته چهار لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان در روز شنبه ۲۴ شهریورماه جاری از ساعت ۱۹ در حضور تماشاگران با قضاوت داوران " شبیر بهروزی ، محسن سلطانی و مهدی سیفی ، داور چهارم احسان اکبری و ناظر داوری محسن قهرمانی "

در ورزشگاه شهید نصیری از تیم نساجی مازندران پذیرایی میکند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان تا پایان هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور با کسب یک امتیاز در مکان پانزدهم جدول ۱۶ تیمی رقابت‌ها قرار دارد.

پس از صعود تیم چادرملو به لیگ برتر فوتبال، فدراسیون با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال یزد، ایرادهای مختلفی از ورزشگاه شهید نصیری مطرح و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد.

به دنبال این موضوع مسئولان اجرایی و ورزشی استان با جدیت برای استاندادسازی تلاش خود را آغاز و در نهایت ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی مسابقات مورد تایید فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ قرار گرفت.

ورزشگاه شهید نصیری یزد با گنجایش ۱۵ هزار نفر جمعیت، ۴۰ سال سابقه دارد و تمام رقابت‌های فوتبال استان در این ورزشگاه که در جاده تفت واقع شده برگزار می‌شود و به همین دلیل این استان نیازمند یک ورزشگاه استاندارد ۶۰ هزار نفری است.

این ورزشگاه با مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع مجموعه ورزشی چند منظوره است که برای انجام تمرین ها و برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، تنیس خاکی، تیر و کمان، دو و میدانی و ورزش های رزمی، دارای تجهیزات و شرایط مناسب است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha