مسابقات لیگ برتر فوتبال از هفته چهارم در ورزشگاه نصیری یزد برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: استاندارد سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی لیگ برتر فوتبال کشور به پایان رسیده و از هفته چهارم تیم چادرملو اردکان میزبان نساجی قائمشهر است.

حمیدرضا شیر سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری و رفع برخی مشکلات موجود در ماه های اخیر به شکل شبانه روزی با همکاری بخش‌های مختلف تلاش زیادی شد.

وی ادامه داد: برای استاندارد سازی ورزشگاه شهید نصیری و میزبانی لیگ برتر تاکنون کارهای مهمی به خصوص حل مسیر رفت و آمد هواداران، رختکن، نیمکت، صوت، نور، چمن و راه ورودی بر اساس درخواست فدراسیون انجام شده است.

وی بیان کرد: برای استانداردسازی و رفع نقایص بخش‌های مختلف ورزشگاه شهید نصیری بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافت که با همت جمعی و همراهی مسئولان اقدامات لازم به عمل آمده است.

این مسئول بیان کرد: تیم چادرملوی اردکان در هفته دوم لیگ برتر با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید نصیری در روز جمعه دوم شهریورماه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.

تیم چادرملو اردکان در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور در اصفهان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم فولاد سپاهان شد.

پس از صعود تیم چادرملوی یزد به لیگ برتر فوتبال، فدراسیون با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال یزد، ایرادهای مختلفی از ورشگاه شهید نصیری مطرح و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد.

به دنبال این موضوع مسئولان اجرایی و ورزشی استان با جدیت برای استاندار سازی تلاش خود را آغاز و اکنون ورزشگاه شهید نصیری به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی برای میزبانی چادرملو در لیگ برتر است و برای هفته چهارم آماده شده است.

ورزشگاه شهید نصیری یزد با گنجایش ۱۵ هزار نفر جمعیت، ۴۰ سال سابقه دارد و تمام رقابت‌های فوتبال استان در این ورزشگاه که در جاده تفت واقع شده برگزار می‌شود و به همین دلیل این استان نیازمند یک ورزشگاه استاندارد ۶۰ هزار نفری است.

این ورزشگاه با مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰۰۰ نفره، مجموعه ورزشی چند منظوره است که برای انجام تمرین ها و برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، تنیس خاکی، تیر و کمان، دو و میدانی و ورزش های رزمی، دارای تجهیزات و شرایط مناسب است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha