فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» جایزه بهترین تدوین و صدا را کسب کرد

بیرجند - ایرنا - مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» در شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (مهر و شید) جایزه بهترین تدوین و صدا را از آن خود کرد.

سعید فوداجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم کوتاه به کارگردانی احسان عمیدیان و تهیه کنندگی سید محسن سروریان پس از نامزدی در پنج بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین و بهترین صدا، جایزه بهترین تدوین و صدا را به خود اختصاص داد.

وی گفت: شصت ‌و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه جاری به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع ۶۷ اثر به بخش فیلم جشنواره راه‌ یافتند که از این تعداد ۴۶ اثر داستانی، ۱۲ اثر مستند، سه اثر تجربی و ۶ پویانمایی بود.

فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» جایزه بهترین تدوین و صدا را کسب کرد

وی افزود: فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی و محصول مرکز فیلم جوان سوره بوده که به تازگی برای پخش جهانی آماده شده است.

فوداجی با بیان اینکه تدوین و صداگذاری این فیلم توسط حسین نارمنجی انجام شده است گفت: محتوای این فیلم کوتاه درباره معلمی فداکار در دوران شیوع کرونا است.

وی یادآور شد: سال گذشته فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین سه هزار و ۷۰۰ اثر ارسالی از ۱۱۹ کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha