۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85595100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت خرم‌آباد: حفظ وحدت بین امت اسلامی واجب است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: وحدت و انسجام بین امت اسلامی برای ایستادگی مقابل دشمنان و عقب نشینی آمریکا و اسرائیل واجب و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: جهان اسلام به شدت نیازمند وحدت و انسجام است چراکه آمریکا و اسرائیل با تمام تلاش در حال ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌باشند.

وی گفت: اگر امت اسلامی یکپارچه شود دشمنان نمی‌توانند اقدامی را علیه مسلمانان انجام دهند و جنایات مرتکب شده در غزه به دلیل ایجاد تفرقه بین امت اسلامی می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم روزی وحدت و انسجام مسلمانان، آمریکا و اسرائیل را تحت فشار قرار دهد که در این راه دولت‌های اسلامی باید بیدار شوند، شجاعت پیدا کنند و ایستادگی را بیاموزند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به فرارسیدن سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: در زمان ظهور متحد بودن، یکتاپرستی و توحید در زمین برقرار و بساط کفر برچیده می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار برای ظهور دو نوع می‌باشد، یک انتظار منفی که افراد حرکتی نمی‌کنند و منتظر ظهور خواهند ماند اما در انتظار مثبت فرد خود را اصلاح می‌کند و برای اصلاح جامعه قدم برمی‌دارد.

وی گفت: در روایات بسیار آمده است که باید مراقب دین باشیم و فریب کافران را نخوریم همچنین کسی که در راه اصلاح جامعه گام برمی‌دارد و منتظر امام زمان است مانند کسی می‌باشد که در کنار پیغمبر بوده و با ایشان هم قدم شده است.

حجت‌الاسلام شمسی فر گفت: این افراد از مردم هر زمانی بالاتر و والاتر هستند چراکه خداوند عقل و فهمی را به آنان عطا کرده که متفاوت با دیگران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha