۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85583144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خرم‌آباد: اقدام کارشناسی در کشور باید به گفتمان تبدیل شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اقدام کارشناسی و عادلانه باید به گفتمان در میان مدیران، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و مسوولان دولت چهاردهم به موارد مهمی تاکید کردند که عمل به آنها باعث پیشرفت مادی و معنوی کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه هر دولتی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده موفق شده است، اظهار کرد: در موضوع انتخاب وزرا ایشان فرمودند تعدادی از آنها را می شناختم و تعدادی را از منابع موثق تحقیق شد و تعدادی را نمی شناختم که باید از طریق تعامل مجلس رای اعتماد می گرفتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رهبر معظم انقلاب بر ذکر و یاد خدا توسط مسوولان تاکید کردند و سفر استان‌ها و حضور در بین مردم و عدالت را لازمه خدمت دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید ملی و علاج پیری و حمایت از جوانی جمعیت و امید نبستن به دشمنان اضافه کرد: ایشان بارها بر پیوست عدالت در قوانین تاکید داشته و دارند که این مهم باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در تمام دولت ها بر خدمات آب، برق، گاز و راه تاکید شده که اقدامات در نقاط مختلف متفاوت است.

خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: در این راستا باید بر موضوع ارزش افزوده تاکید شود چرا که در برخی استانهای توسعه یافته شرکت‌ها و صنایع بزرگ وجود دارد اما مالیات ارزش افزوده آنها در همان استان‌ها توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه در برخی استان ها میزان مالیات ارزش افزوده ۳۰ برابر لرستان است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۶۸ فرمودند قشرهای ضعیف و محروم و دور از مرکز در بخش اقتصادی و خدمات فرهنگی در اولویت باشند که توجه به این تاکید رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم بیان کرد: در دولت وفاق ملی شایسته‌سالاری برخواسته از تعهد، تخصص و دوری از سهم خواهی و جناح بازی انتظار می‌رود، دولت وفاق ملی باید خود را بدهکار انقلاب، مردم، شهدا و محرومان بداند و در خدمت رسانی به مردم تلاش کند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم لرستان در سختی ها امتحان خود را پس داده اند، اظهار کرد: اکنون باید قوای سه گانه برای خدمت به مردم این منطقه اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی به ثبت جهانی دره خرم آباد در یونسکو اشاره کرد و افزود: سیمای طرح های نیمه تمام در خرم آباد برای مردم این شهرستان رنج آور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha