۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85588447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی محکم تر از وعده صادق است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: پاسخ ایران به جنایات رژیم غاصب اسراییل حتمی و محکم تر از وعده صادق است.

ه گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: اسراییلی ها تمامی تلاش خود را می کنند که ایران به جنایتشان پاسخ ندهد اما مسوولان وعده پاسخ داده و امیدواریم این پاسخ محکم تر از وعده صادق باشد.

وی افزود: اسراییل طی این مدت در ترس، سرگردانی و وحشت مانده اما باید در این ترس بماند و بداند پاسخ ایران و یمن قطعی خواهد بود و امیدواریم بزودی این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به حملات رژیم غاصب اسراییل به غزه و جنایات این رژیم جعلی تاکید کرد: این حملات به سمت کرانه باختری گسترش پیدا کرده اما مجامع بین المللی، سازمان ملل و شورای امنیت و بخصوص کشورهای اسلامی و شورای همکاری خلیج فارس، اتحادیه عرب سکوت اختیار کرده و هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از این جنایات انجام نمی دهند.

وی افزود: روسیه به دلیل جنگ با اوکراین از شرکت در المپیک محروم می شود اما رژیم غاصب اسراییل که ۴۰ هزار زن و کودک بیگناه را کشته در المپیک حضور دارد ، این چه عدالت و حقوق بشری است.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: کشورهای اسلامی این همه جنایت را از اسراییل و قتل عام برادر و خواهران مسلمان خود می بینند اما با این رژیم جعلی روابط تجاری دارند.

وی تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی جرات نمی کنند همانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و مقاومت عراق ‌و ایران به غزه کمک کنند، حداقل مراودات تجاری خود را با این رژیم قطع تا نتواند این جنگ را ادامه دهد.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین اضافه کرد: یکی از مهمترین دشمنان عقل نفس است و به فرموده پیامبر گرامی اسلام، خطرناکترین دشمن انسان نفسی است که در سینه او قرار دارد.

وی افزود: نفس هر فرد بیدار و او را به انجام گناه و زشتی ها دعوت می کند، انسان باید بسیار هوشیار و آگاه باشد، چرا که عقل بیدار میدان دار وجود انسان و حاکم بر اعمال و رفتار اوست.

خطیب جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: عقل بیدار انسان را به انجام دستورات خداوند و پیروی از ائمه معصومین فرا می خواند، اما اگر عقل بخوابد و شهوت بیدار بماند، عقل را پوشانده و انسان بنده شیطان می شود ، زبان نفس او و همچنین کنترل گوش ها و چشمهایش دیگر در دستش نیست، چون حاکم و فرمانده بدن نفس است.

شمسی فر با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته جاری افزود: امید می رود ثبت جهانی دره خرم آباد در یونسکو اتفاق بیافتد و مسوولان هم از این فرصت برای اشتغالزایی و توسعه گردشگری و رونق بومگردی استان نهایت بهره را ببرند.

وی با تاکید بر لزوم مهیا کردن زیرساخت های گردشگری و اشتغالزایی برای استان عنوان کرد: این مهم فرصت بسیار خوبی برای توسعه لرستان در تمامی بخش هاست و باید از آن بهره مطلوب برد.

خطیب جمعه موقت خرم آباد همچنین با اشاره به قیام ۱۷ شهریور بیان کرد: در این روز جمعی از مردم مظلوم کشور به دست رژیم شاهنشاهی کشته شدند که این روز و یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور را گرامی می داریم.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به خروج پیامبر از غار ثور و حرکت به سمت مدینه عنوان کرد: با این سفر تحول عظیمی در جامعه بشری و نشر دین و دعوت به توحید اتفاق افتاد که این روز را گرامی می داریم و امیدواریم همگی ما همیشه از پیامبر گرامی اسلام تبعیت کنیم.

وی با اشاره به لزوم هجرت از نفس و رفتن به سمت اخلاق نیکو در همگی انسان ها عنوان کرد: همگی ما باید هجرت از گناه، معصیت و فرار کردن از دست شیطان را انجام دهیم و به سمت بندگی خداوند و بکارگیری عقل حرکت کنیم.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: آغاز امامت امام زمان (عج) را گرامی می داریم و امیدواریم که همه ما از یاران و اعوان و انصار آن حضرت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha