۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85595750
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه پاییزه شیراز تا ۲۶ شهریور تمدید شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85595750
نمایشگاه پاییزه شیراز تا ۲۶ شهریور تمدید شد

شیراز- ایرنا- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به معیشت خانواده‌ها، نمایشگاه پاییزه شیراز تا روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایرنا، مرتضی شریفی، شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه در ابتدا بنا بود از ۱۸ تا ۲۳ شهریور جاری در نمایشگاه بین المللی شیراز برپا باشد که فعالیت آن تا سه روز دیگر یعنی تا ۲۶ شهریورماه تمدید شد.

وی ادامه داد: از ابتدای برپایی این نمایشگاه شاهد استقبال خوب شهروندان از این نمایشگاه بودیم و امیدواریم طی سه روز آینده نیز شاهد حضور مردم در نمایشگاه باشیم.

او اظهار کرد: در نمایشگاه پاییزه شیراز علاوه بر لوازم التحریر، نوشت افزار و کیف و کفش، کالاهای اساسی خانوار از قبیل برنج، شکر، مرغ منجمد ( هر کیلو ۶۵۷ هزار ریال)، گوشت گوساله گرم (هر کیلو سه میلیون ریال) مرغ گرم (با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف) عرضه می‌شود.


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بعد از این نمایشگاه، شاهد برپایی ۲ نمایشگاه پاییزه دیگر در باغ جنت و پارک بعثت شیراز خواهیم بود که تا هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳، در این نمایشگاه ها نیز نسبت به عرضه کالاهای اساسی، لوازم التحریر و کیف و کفش اقدام خواهد شد.

شریفی افزود: در برپایی نمایشگاه‎‌های مذکور، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی، شرکت نمایشگاه بین‌المللی شیراز و شهرداری شیراز همکاری دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha