۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85595845
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پلمب کارگاه تولید قاب ایربگ تقلبی در اسلامشهر/ دستگیری سارق سیم‌های برق در پرند

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یک کارگاه تولید قاب ایربگ تقلبی در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز شنبه اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اسلامشهر در پی کسب خبری مبنی بر تولید غیرمجاز قاب ایربگ تقلبی با برچسب شرکت های معتبر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با شناسایی کارگاه در اسلامشهر و با هماهنگی مقام قضائی در بازدید از محل، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد قاب ایربگ تقلبی با برچسب های مختلف کشف شد که کارشناسان ارزش آن را پنج میلیارد ریال، برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی واحد متخلف پلمب و متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

کشف انبار لوازم یدکی خودروی قاچاق در اسلامشهر

پلمب کارگاه تولید قاب ایربگ تقلبی در اسلامشهر/ دستگیری سارق سیم‌های برق در پرند

علیزاده ادامه داد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوع توسط پلیس، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه کالای خارجی قاچاق در انباری در احمد آباد مستوفی به دست آمد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی موفق به شناسایی محل دپوی کالای قاچاق خارجی شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، ۲۰۰ قلم لوازم یدکی خودرو از نوع پولوس خودرو با برچسب خارجی کشف شد که کارشناسان ارزش آن را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآور شد: در این عملیات، یک نفر به عنوان قاچاقچی کالاهای غیرگمرکی دستگیر و محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پرند رباط کریم

پلمب کارگاه تولید قاب ایربگ تقلبی در اسلامشهر/ دستگیری سارق سیم‌های برق در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی از دپوی یک محموله سیگار قاچاق خارجی در شهر پرند مطلع و اقدامات لازم در خصوص این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ تیمور کلانتری افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آورده که مشخص شد دخانیات دپو شده فاقد مجوزهای قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که در این خصوص ۱۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی کشف و یک نفر دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه ارزش مالی کالای مکشوفه از نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: طبق قانون، کالای دخانی کشف شده توقیف و تحویل مراجع ذیصلاح شد.


دستگیری سارق سیم های برق در پرند

پلمب کارگاه تولید قاب ایربگ تقلبی در اسلامشهر/ دستگیری سارق سیم‌های برق در پرند

سرهنگ کلانتری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهر پرند، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی رباط کریم با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار در پرند شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس، به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در مناطق مختلف شهر پرند اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha