تردد یک میلیون و ۵۴۳ هزار مسافر از بنادر بندرعباس ثبت شد

بندرعباس - ایرنا - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیش از یک میلیون و ۵۴۳ هزار نفر در پنج ماهه امسال از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک در جزیره هرمز از توابع شهرستان بندرعباس تردد کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به آمار ترددهای مسافری از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۲۲۷ نفر از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و شهیده فاطمه نیک(هرمز) تردد داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمارها با توجه به فصل گرما و تابستان از کاهش نسبی تردد مسافری حکایت دارد که امری طبیعی است، افزود: در مدت زمان یاد شده، ۷۶۸ هزار و ۷۰ نفر مسافر ورودی و ۷۷۵ هزار و ۱۵۷ نفر نیز از بنادر فوق خارج شده‌اند.

مدیر بنادر شرق هرمزگان ادامه داد: در این بازه زمانی همچنین ۸۰ فروند شناور در بخش مسافری بندر شهید باهنر به مقصد کشورهای جنوبی حاشیه خلیج‌فارس تردد داشته که افزایش ۱۸ درصدی را به نسبت مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گفته محمدحسینی تختی؛ هشت هزارو ۴۶۴ نفر مسافر از بندر شهید باهنر تردد داشته‌‎اند که از این تعداد پنج هزارو ۲۲۰ مسافر ورودی و سه هزارو ۲۴۴ نفر مسافر خروجی بوده است.

وی با بیان اینکه بندر شهید حقانی به عنوان بزرگ‌ترین بندر مسافری کشور نقش مهمی در ارایه خدمات مسافری سازمان بنادر و دریانوردی دارد، اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده، یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۸۹۳ نفر از بندر شهید حقانی رفت‌وآمد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha