معرفی تولیت اماکن گردشگری لرستان ضروری است

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85595943
معرفی تولیت اماکن گردشگری لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: معرفی تولیت اماکن گردشگری استان با هدف جلوگیری از آسیب و ناهنجاری های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: اماکن گردشگری لرستان تولیت ندارند و این موضوع موجب بروز آسیب های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: طی یک ماه و ابلاغ به فرمانداران تولیت اماکن گردشگری باید مشخص شود تا شاهد ناهنجاری اجتماعی در مناطق گردشگری نباشیم بنابراین نظارت ها باید مستمر باشد.

استاندار لرستان یادآور شد: دانشجویان در ارایه مقالات به بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند چراکه آثار ارایه شده تاثیر بسزایی در جامعه خواهد گذاشت.

شفقت با اشاره به اینکه لرستان یکی از استان های محجوب کشور است اضافه کرد: معروف و منکر در ادارات احصا شود چراکه در برخی موارد این موضوع رعایت نمی‌شود همچنین تکریم ارباب رجوع ، رسیدگی به موقع به امورات مردم می‌تواند موجب رضایتمندی اقشار مختلف شود.

وی ادامه داد: معرفت پرسنلی در دستگاه های اجرایی ضعیف و باید این حوزه تقویت شود، ضعف ها رو می‌توانیم بپوشانیم همچنین اقامه نماز در ادارات جدی گرفته نمی‌شود و می‌تواند یک آسیب جدی تلقی شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: امر معرفتی با هدف نهادینه شدن باید استمرار داشته باشد و در صورت اقدام به این فریضه تاثیر آنرا در جامعه شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha