۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85596007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس اصفهان با تردد موتورسواران در اتوبان‌ها برخورد می‌کند

اصفهان–ایرنا–رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از غیرقانونی بودن تردد موتورسیکلت‌سواران در اتوبان‌ها خبر داد و گفت: این افراد با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ علی‌اصغر زارع روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور موتورسیکلت‌ها در اتوبان‌ها و معابری که خودروها با سرعت در آنها حرکت می‌کنند،خطر وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: این معابر برای خودروهای سواری و وسایل نقلیه سنگین طراحی شده است و موتورسیکلت‌ها در صورت بروز تصادف بدلیل نداشتن سیستم ایمنی قوی، آسیب پذیری بالایی دارند به همین خاطر هم پلیس با جدیت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کرده است.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: ورود موتورسیکلت به این معابر نه‌تنها غیرقانونی است بلکه بطور جدی خطراتی برای راکبان موتور و سایر کاربران راه‌ها به همراه دارد به همین دلیل هم طرح‌های ویژه‌ای برای نظارت بیشتر و اخذ جریمه‌های سنگین برای متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد : موتورسواران متخلف، نه‌تنها با جریمه‌های مالی مواجه می‌شوند بلکه در مواردی نیز وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد از این رو از آنها می‌خواهیم تا از ورود به معابر غیرمجاز، بشدت پرهیز کنند و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، امنیت خود و دیگران را به خطر نیندازند.

به گزارش ایرنا، به گفته کارشناسان حوزه راه و ترافیک، عامل ۶۰ درصد تصادفات رانندگی در استان اصفهان موتورسواران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha