۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85596067
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زنجان از هفدهمین جشنواره آش ایرانی میزبانی می‌کند

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85596067
زنجان از هفدهمین جشنواره آش ایرانی میزبانی می‌کند

زنجان- ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: هفدهمین جشنواره آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه ملی در زنجان مهرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌ دستی استان زنجان،داود آبیان روز شنبه با اشاره به هفته گردشگری که از پنجم مهر سال جاری آغاز خواهد شد، افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری رویدادهای مختلف را در هفته گردشگری خواهیم داشت که به همت مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

این مسوول با تأکید بر وجود مصادیق برجسته گردشگری در شهر تاریخی سجاس، افزود: با توجه به این موضوع، جشنواره سرآشپزان را در شهر تاریخی سجاس و به همت مسئولان شهر برگزار خواهیم کرد.

آبیان افزود: این برنامه با عنوان اولین جشنواره سرآشپزان و با برند میز گردشگری خوراک استان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان زنجان درباره برگزاری جشنواره آش، خاطر نشان کرد: همچنین همزمان با هفته گردشگری، مرکز اقامتی غار کتله‌خور و مجموعه فرهنگی - ورزشی هتل بزرگ زنجان افتتاح خواهد شد.

بر اساس آمارهای استخراج شده سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان بازدید کردند که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha