نماینده جدید سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) معرفی شد

تهران- ایرنا- با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «پوریا کولیوند» به مدت چهار سال به سمت نماینده ثابت این سازمان در سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) منصوب شد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، با حکم «علی اکبر صفایی» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، پوریا کولیوند به مدت چهار سال به سمت نماینده ثابت این سازمان در سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) منصوب شد.

کولیوند پیش از این معاون اداره کل امور دریانوردان، سازمان‌های بین المللی و تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی بود. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشتی، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و DBA مدیریت استراتژیک می‌باشد. رییس اداره امور دریانوردان و رئیس اداره آزمون و اسناد دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی، کارشناس مسئول کنترل و بازرسی PSCO، کارشناس مقابله با آلودگی دریا و مسئول تضمین کیفیت واحد دریایی و بندری مجتمع بندری امام خمینی از دیگر سوابق و فعالیت‌های پوریا کولیوند در طول نزدیک به ۲۰ سال سابقه کاری وی در سازمان بنادر و دریانوردی است.

مدرس بین المللی کنوانسیون‌های دریایی و تدریس در دانشگاه‌های داخل و سازمان بنادر و دریانوردی، از جمله فعالیت‌های علمی و آموزشی کولیوند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha