۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85596137
T T
۳۷ نفر

برچسب‌ها

تردد غیرمجاز موجب توقیف موتورسیکلت سنگین در شهر قدس شد

شهرقدس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قدس از جمع آوری معتادان متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش و همچنین توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق پنج میلیارد ریالی که تردد غیر مجاز در شهر داشت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان قدس اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۶۰معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان قدس جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق که در سطح شهر در حال تردد و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود را توقیف و با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه این موتورسیکلت با حجم موتور ۱۳۰۰سی سی غیرمجاز فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، ماموران کلانتری نسبت به انتقال آن به مقر انتظامی اقدام و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه ارزش موتور سیکلت توقیفی از نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده، تاکید کرد: طبق قانون تردد موتور سیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس با تمام توان نسبت به شناسائی و توقیف اینگونه وسائط نقلیه که موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش شهروندان می شوند اقدام و مالکان نیز به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha