۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85596206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موانع تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان کارون برداشته شود

اهواز- ایرنا - نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بر رفع موانع تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان کارون به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا سید محسن موسوی‌زاده روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان کارون به منظور بررسی مشکلات طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان بیان کرد: تمامی مسئولان این شهرستان برای به سرانجام رسیدن طرح‌های آب و فاضلاب باید پای کار بیایند.

وی گفت: در این نشست مصوب می‌شود طرح آبرسانی به منطقه قلعه چنعان و آسفالت حفاری‌های انجام شده و تکمیل طرح آبرسانی روستای چمیان و روستاهای مجاور آن به سرعت پیگیری و انجام شود.

موسوی‌زاده ادامه داد: همچنین تکمیل طرح آبرسانی به روستای جنگیه و کوت سیدصالح وتقویت آبرسانی به منطقه کوت عبدالله از آب جنوب شرق نیز مصوب شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با تاکید بر بررسی طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون به صورت منظم اظهار کرد: با اجرای این مصوبات بخش زیادی از مشکلات آبرسانی و فاضلاب این شهرستان رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون همزمان با طرح فاضلاب اهواز آغاز شد اما به دلیل کمبود نقدینگی و نبود نظارت کافی به خوبی پیشرفت نداشته است.

مناطق زیادی از شهرستان کارون فاقد سیستم فاضلاب هستند و جوی‌های روباز مشکلات بهداشتی را در این مناطق به همراه دارد.

طی سال‌های اخیر سقوط کودکان در جوی‌های روباز این شهرستان و مرگ آن‌ها و آبگرفتگی ناشی از بارش باران و ورود فاضلاب به خانه‌ها باعث نارضایتی مردم این منطقه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha