۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
کد خبر: 85596422
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان قشم درگذشت رییس شورای اسلامی این شهر را تسلیت گفتند

قشم - ایرنا - شماری از مسوولان شهرستان مرزی قشم با صدور پیام هایی، درگذشت حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی نوشت: درگذشت مرحوم مغفور حاج حبیب بازماندگان قشمی(رحمه الله‌ علیه) رییس فقید شورای شهر قشم موجب تاسف و تالم گردید، خداوند او را رحمت کند که مردی مومن و خدمتگزار و همراه با مردم شهر، کوچه و بازار بود، درد دل آنها را می شنید و سنگ صبورشان بود.

در ادامه پیام محمد محمدحسینی آمده است: بی تردید تلاش های بی وقفه آن مرحوم در کسوتهای مختلف در اذهان عموم مردم ماندگار خواهد بود و انشاالله خداوند متعال در این راه پر خوف و خطر اخروی بر او آسان بگیرد و پاداش خدماتش را مضاعف کند و آرامشش را حشر با اولیای خدا خاصه اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار دهد.

وی در ادامه این پیام تسلیت آورده است: اینجانب این ضایعه و مصیبت را به خانواده داغدار ایشان، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و مردم فهمیم شهرستان تسلیت عرض نموده، از خداوند رحمان، تعالی درجات و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

میرداد میردادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با صدور پیام مشترکی فقدان حبیب بازماندگان قشمی رئیس شورای اسلامی شهر قشم را تسلیت گفتند و نوشتند: درگذشت شخصیت وارسته، جناب مرحوم مغفور حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم واصل و سبب اندوه اینجانبان گردید.

این شخصیت برجسته در عمر با برکت خویش توانست با همراه‌ کردن اخلاق و سیاست مسیر تعامل و همدلی برای خدمتگزاری خالصانه را به پیش برد که فعالیت شبانه روزی ایشان در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قشم از قله های اوج فعالیت سیاسی اجتماعی آن بزرگمردِ نیک سرشت به‌ عنوان چهره‌ای مورد احترام و مقبولیت در نزد همگان‌ است.

حاج حبیب بازماندگان قشمی از یادگاران دفاع مقدس بود و تا آخرین نفس در جبهه خدمتگزاری صادقانه با ایثار و خلوص ایستادگی کرد.

جامعه قشموندی و استان هرمزگان ایشان را به عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست، دلسوز و دارای صراحت بیان در عرصه‌های مختلف به ویژه مطالبه گری حق مردم می شناسد و خدمات شایان وی به عنوان «حبیبِ قشم» در اذهان به یادگار خواهد ماند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت فقدان این بزرگمرد و چهره ماندگار اخلاق و تواضع که می توان ایشان را به آحاد شهروندان و بیت شریف بازماندگان قشمی، برای ایشان رحمت و علو درجات و برای جاماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

همچنین امید مهدوی مجدد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مناسبت درگذشت مرحوم مغفور حاج حبیب بازماندگان قشمی پیامی صادر که در آن آمده است: عروج آسمانی خدمتگزار صادق و همراه انقلاب و مردم، رییس شورای اسلامی شهر قشم چنان سخت و جانکاه است که اگر نبود خطاب "مَنْ عَمِلَ صَالِحًا فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ أَسَاء فَعَلَیْهَا ثُمَّ إِلَی رَبِّکُمْ تُرْجَعُونَ" و وعده پیوستن به حضرت حق، تحمل آن در طاقت‌ها نمی‌گنجید.

بی تردید تلاش بی وقفه "حبیبِ قشم" و مرد عمل مرحوم حاج حبیب بازماندگان قشمی در عرصه های مختلف توسعه و آبادانی شهر قشم هیچ گاه از اذهان عمومی و مردم فهیم شهرستان محو نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان ایشان به مردم شریف و خانواده داغدارش، علو درجات آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم، مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قشم، فرمانده انتظامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی و دهیاری روستای سهیلی، صندوق کار آفرینی امید و مدیریت مجتمع تجاری، اداری خورشید قشم در پیامهای جداگانه درگذشت حاج حبیب بازماندگان را تسلیت گفتند.

حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس سه دوره شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

شورای اسلامی شهر قشم پنج عضو دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha