۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85596584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۳۳۳ زائر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام شدند

بجنورد- ایرنا- سرپرست حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: یکهزار و ۳۳۳ زائر در قالب ۲۶ کاروان زیارتی از ابتدای سالجاری تاکنون به عتبات عالیات اعزام شدند.

علی کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این کاروان ها به صورت زمینی و هوایی به نجف، کربلا، سامراء و کاظمین برای زیارت قبور مشرف شدند و مدت اقامت آنان در این سفرها ۶ روز و هفت شب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات رفاهی زائران در عراق رصد خواهد شد و اتوبوس ها و هتل ها بررسی می شود تا برای زائران مشکلی ایجاد نشود.

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی گفت: علاوه بر اعزام زائران در قالب کاروان در طول سال در ایام اربعین امسال بیش از ۴۱ هزار نفر از هم استانی ها در این آیین معنوی شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: ۲ شرکت مجری در این استان ایجاد شده است که تمام هماهنگی های لازم در خصوص هتل، حمل و نقل و ارایه خدمات را بر عهده دارد که این مهم باعث استقبال زائر از این خطه به عتبات عالیات شده است.

کاظمی گفت: شهروندانی که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا در بهره مندی از خدمات اسکان، تغذیه، درمانی اطمینان خاطر داشته باشند چرا که این مدیریت از تمامی خدمات شرکت ها به زائران بازدید خواهد کرد و آنان را رصد می کنیم.

وی تعداد دفاتر زیارتی خراسان شمالی را ۲۴ مورد ذکر کرد و افزود: قیمت ها نیز با توجه به شرایط ارز، امکانات، کیفیت هتل و خدمات ارایه شده به زائران، تعداد روزهای سفر و سفر زمینی و هوایی متفاوت است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha