۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85050107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۶۰۰ زائر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام شدند

بجنورد- ایرنا- مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۶۰۰ زائر در قالب ۲۰۰ کاروان زیارتی در سال جاری به عتبات عالیات اعزام شدند.

محمدباقر قاصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاروان ها به صورت زمینی و هوایی به نجف، کربلا، سامراء و کاظمین برای زیارت قبور مشرف شدند و مدت اقامت آنان در این سفر ۶ روز و هفت شب است.

وی در خصوص اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز نیز تصریح کرد: ثبت نام زائران برای اعزام در ایام نوروز آغاز شده است و پیش بینی می شود که بیش از ۶۰۰ نفر ثبت نام کنند و برای تمامی شهرستان های این استان کاروان خواهیم داشت.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی از شهروندان این استان خواست تا برای سفر زیارتی به عراق در سامانه های حج و زیارت ثبت نام کنند.

قاصری ادامه داد: سفرهای ارزان قیمتی نیز در نظر گرفته ایم که اعزام آنها از مرداد ماه امسال آغاز می شود و با توجه به نوع خدماتی که به زائران در سفرهای ارزان قیمت ارائه خواهد شد قیمت سفر به عراق که ۶ روز طول می کشد حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات رفاهی زائران در عراق رصد خواهد شد و اتوبوس ها و هتل ها بررسی می شود تا برای زائران مشکلی ایجاد نشود.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی تعداد دفاتر زیارتی خراسان شمالی را ۲۴ مورد ذکر کرد و افزود: قیمت ها نیز با توجه به شرایط ارز، امکانات، کیفیت هتل و خدمات ارایه شده به زائران، تعداد روزهای سفر و سفر زمینی و هوایی متفاوت است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha