۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85596618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد و بارش‌ باران در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بعدازظهر امروز /یکشنبه/ با افزایش پوشش ابرها، وزش باد و بارش‌ باران در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری است که این شرایط به تدریج با افزایش ابر و وزش باد همراه می شود.

وی یادآور شد: از بعدازظهر سه شنبه هفته جاری در برخی مناطق استان بارش های پراکنده رخ خواهد داد.

سلطانی اظهار داشت: دمای هوای مناطق مختلف استان طی روز گذشته کاهش یافته و هم اکنون هوای خنکی بر استان حاکم است و طی روزهای پیش رو تغییرات دمایی قابل توجهی روی نخواهد داد.

وی ادامه داد: دمای هوای زنجان هم اکنون ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۸ درجه، ابهر ۱۲ و ۲۸ درجه، خرمدره ۱۱ و ۲۸ درجه، آب‌بر ۱۹ و ۳۱ درجه، قیدار ۱۱ و ۲۷ درجه، سلطانیه هفت و ۲۸ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روزی و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha