۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85596824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قزوین آغاز شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85596824
مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قزوین آغاز شد

رییس هیات بسکتبال قزوین گفت: مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در رده نونهالان از امروز تا ۲۸ شهریور به میزبانی قزوین برگزار می شود.

افسانه حسن نایبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایزنا اظهار کرد: ۲ گروه چهارتیمی مرحله نخست مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور را در قزوین و به میزبانی خانه بسکتبال این شهر آغاز کردند و در نهایت از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود می کند.

وی با اشاره به اینکه تیم تهران در آخرین لحظات از حضور در این دوره از رقابت ها انصراف داد، تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر تیم میزبان، تیم های اصفهان، لرستان، البرز، مرکزی، گیلان و چهار محال و بختیاری رقابت های خود را در قزوین پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از تیم های حاضر دارای ۱۶ بازیکن و سه عضو کادر فنی هستند، تاکید کرد: در مسابقات بسکتبال نونهالان تمام شرایط زمین استاندارد است ولی از توپ سایز ۶ استفاده می شود و این تنها تفاوتی است که با بسکتبال حرفه ای دارد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان دختر به میزبانی قزوین خبر داد و افزود: بلافاصله پس از پایان مسابقات بسکتبال نونهان کشور از روز چهارشنبه هفته جاری به مدت سه روز قزوین میزبان رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان کشور نیز خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha