میزبانی از ۲ رویداد مهم ورزشی، ظرفیت اشغال هتل‌های یزد را افزایش داد

یزد- ایرنا- رئیس جامعه هتل‌داران استان یزد گفت: میزبانی این شهر از ۲ رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی فوتبال و والیبال، ظرفیت اشغال هتل‌ها در یزد را افزایش داد.

"سید امیرناصر طباطبایی" روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه در چند ماه گذشته به خاطر بحران های منطقه، گردشگری داخلی و خارجی ما افت کرده بود، گفت: برگزاری رویدادهای مختلف ملی و بین المللی در استان به توسعه گردشگری کمک شایانی کرده و باعث می‌شود اکثر زیرساخت های گردشگری از این میزبانی ها منتفع شوند.

وی با بیان اینکه میزبانی یزد از ۲ رویداد مهم ورزشی شرایط خوبی را برای زیرساخت های گردشگری به ویژه هتل ها ایجاد کرده است، افزود: میزبانی یزد در لیگ برتر فوتبال کشور و مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا و حضور ۶ تیم از کشورهای خارجی در یزد، ظرفیت اشغال هتل ها را در این بازه زمانی افزایش داد.

رئیس جامعه هتلداران استان یزد با بیان اینکه معرفی یزد در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی ملی و بین المللی از دیگر دستاوردهای این رویدادهاست، تصریح کرد: برخی اینفلوئنسرها و فعالان حوزه ورزشی و گردشگری نیز برای تماشای این مسابقات به یزد سفر کرده اند که با تولید محتوا از این مسابقات به نوعی مبلغ گردشگری یزد خواهند شد.

وی در پایان به رویداد بین المللی اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگو های آسیا اشاره کرد و افزود: در آبان ماه سال جاری این رویداد بین المللی در یزد برگزار خواهد شد تا بار دیگر نگاه ها به سمت شهر میراث جهانی یزد باشد.

رقابت های والیبال باشگاههای آسیا با حضور هشت تیم در این استان در حال برگزاری است؛ همچنین یزد پس از ۲۰ سال، صاحب یک تیم در لیگ برتر فوتبال شد و نخستین میزبانی این رقابتها عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید نصیری برگزار و تیم میزان، یک بر صفر، نساجی مازندان را شکست داد؛ در این مسابقه، هواداران تیم نساجی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha