۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85597147
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۱۴ طرح عمرانی شهرداری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد

قرچک - ایرنا - با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی، ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک روز یکشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۴ طرح‌ عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک ویژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال با حضور فخاری استاندار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار قرچک در حاشیه افتتاح نمادین این طرح‌ها که در دروازه ولایت قرچک برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قرچک در راستای خدمات رسانی به مردم و ارتقاء سطح زندگی شهروندان، از ابتدای امسال با تصویب بودجه ۱۵ هزار میلیارد ریالی و پیش بینی ۱۳۰ عنوان برنامه تلاش کرده تا با اجرای طرح‌های مختلف، مردم از وضعیت مناسب زندگی بهره مند سازد.

محسن خرمی شریف افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، ۸۰ طرح عمرانی برای اجرا در سال جاری پیش بینی شده که تمام این طرح‌ها در حال اجرا است که از این تعداد، ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال، امروز و با حضور استاندار تهران افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی پویینک با اعتبار ۵۶ میلیاردریال، مجموعه تفریحی‌ ورزشی مادر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، ساختمان اداری و امداد و نجات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرکزی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال، مجموعه تفریحی‌ورزشی تختی با اعتبار

۵۰۰ میلیارد ریال، بوستان کودک بااعتبار ۳۰ میلیارد ریال، سرویس بهداشتی بوستان خیام با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و ساختمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بااعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که امروز افتتاح می‌شود.

طرح ۱۴ عمرانی شهرداری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد

خرمی شریف همچنین اتصال خیابان صالح‌آباد به خیرآباد ورامین بااعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، احداث پل و تعریض جاده صالح‌آباد بااعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، احداث کانال انتقال و جمع‌آوری آب‌های سطحی الحدید تا کمربندی جنوبی بااعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال،

احداث کانال جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی باقرآباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و احداث کانال انتقال آب صالح‌آباد با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به عنوان دیگر طرح‌های قابل افتتاح امروز یاد کرد.

شهردار قرچک یادآور شد: قرچک پیشانی ورودی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران است به این منظور و با هدف ایجاد منظر بصری مناسب برای مسافران، دروازه ورودی شهر موسوم به دروازه ولایت طراحی و اجرا شد که امروز با حضور استاندار تهران این طرح نیز افتتاح می‌شود.
وی افزود: دروازه ورودی شهر قرچک با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیاردریال و در مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha