۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85597348
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان خلخال نسبت به افزایش تخلفات و جرایم اداری هشدار داد

اردبیل ـ ایرنا ـ دادستان عمومی و انقلاب خلخال نسبت به افزایش تخلفات و جرایم اداری در دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی این شهرستان هشدار داد و گفت: با متخلفین به شدت برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مظفر رضایی در جلسه شورای اداری خلخال، استفاده شخصی از اموال دولتی توسط مسئولین، برخورد نامناسب با مراجعین، عدم رعایت نشدن عفاف و حجاب، دریافت رشوه، پرداخت اضافه کار غیرمتعارف به روسای ادارات و پرداخت تسهیلات بانکی ۴ درصد به همسران مدیران دستگاههای اجرایی را از جمله تخلفات و جرایم مشهود گزارش شده به دفتر دادستانی خلخال اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه این موارد هم از طریق سازمان بازرسی استان و هم از طریق دستگاه قضایی شهرستان پیگیری می‌شود، یادآورشد:در حالی که برخی از مسئولین و کارکنان ادارات نیازمند استفاده از خانه‌های سازمانی هستند، این خانه‌ها توسط کارکنان بازنشسته و یا ساکن در خارج از شهرستان استفاده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال تصریح کرد: مسئولین موظف به احترام به ارباب رجوع، احترام به حق و حقوق شهروندی و رعایت قوانین و مقررات حاکم بر دستگاه اداری هستند و هرگونه تخلف در بین مسئولین دستگاه‌های اداری منجر به افزایش آسیب‌ها و ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

رضایی با اشاره به افزایش جرایم فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان از مسئولین آموزش و پرورش خواست در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

همچنین در این جلسه فرماندار خلخال با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس آیینه تمام نمای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید برنامه های این هفته به صورت ویژه مد نظر باشد.

سید جواد یحیی‌زاده با تاکید بر لزوم رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعین ادارات و دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: غیبت غیرمعمول برخی از مسئولین، عدم کنترل ورود و خروج کارکنان، برگزار نشدن نماز جماعت در سطح برخی از ادارات از جمله مسائل غیر قابل گذشت اداری است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس اداره شورای اداری خلخال با اشاره به محدودیت فصل کاری در این شهرستان خواستار افزایش همت مسئولین دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال هم دراین جلسه از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص برای گرامیداشت این ایام خبر داد.

سرهنگ جواد نوروزی گردهمایی رزمندگان، یادواره‌های شهدا، دیدار وتجلیل خانواده‌های معظم شهدا، نشست‌های روشنگری، سیاسی بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، همایش‌های عفاف و حجاب و همچنین برگزاری برنامه ترویج فرزندآوری، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha