۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85597375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردش مالی سه هزار میلیارد ریالی فروش مبلمان منبت در ملایر

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بنابر برآورد اولیه اتحادیه درودگران در دهه اول جشنواره ملی مبلمان منبت ملایر، حداقل سه هزار میلیارد ریال از محصولات فعالان این صنعت به فروش رفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یکشنبه در جلسه بررسی روند برگزاری جشنواره‌های تابستانی شهرستان ملایر افزود: دهه اول جشنواره های تابستانی به ویژه جشنواره ملی مبلمان منبت به خوبی و با کیفیت مطلوب سپری شد.

وی اظهار کرد: مشاهدات نشان می‌دهد موفقیت‌های چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشتیم و امیدواریم در دهه دوم جشنواره‌های نیز شاهد فروش بیشتر و حضور مسافران و گردشگران به جهان شهر ملایر باشیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار شهروند ملایری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در هنرصنعت مبلمان منبت مشغول به کار هستند و این همان تلاش در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

اسماعیلی بیان کرد: طبق گزارشات میدانی علاوه بر فروش بسیار خوب در حوزه مبلمان و منبت، شاهد فعال شدن بسیاری از کسبه‌ها و اصناف مرتبط همچون رستوران‌ها و مراکز اقامتی در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: به طور قطع حفظ هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های دینی و فرهنگی در برگزاری جشنواره‌ها مطالبه جدی ماست و دست اندرکاران باید به مثابه یک خط قرمز به این امر توجه کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: شهر جهانی ملایر، شهر جشنواره‌ها است و باید مسوولان برای امر مهم نشاط آفرینی در جامعه تمام همت خود را بکار گیرند.

اسماعیلی تاکید کرد: اختتامیه پنجیمن جشنواره مبل و منبت هم باید در شأن مردم فرهنگ‌پرور ملایر و مسافران و گردشگران برگزار شود و برنامه‌ریزی توسط ستاد جشنواره به خوبی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا؛ پنجمین جشنواره ملی مبلمان منبت ملایر از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد و ذیل آن ۱۵ جشنواره دیگر نیز در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha