۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 85597523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لحظه قهرمانی سیرجانی‌ها در والیبال آسیا؛ غم و شادی در یزد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم والیبال فولادسیرجان در حالی به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست یافت که در پایان این دیدار، هواداران و اعضای دو تیم شرایطی کاملا متفاوت داشتند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا که ۱۸ شهریورماه با حضور هشت تیم به میزبانی یزد آغاز شده بود، با قهرمانی فولادسیرجان به اتمام رسید.

تیم‌های شهداب یزد و فولادسیرجان که نمایندگان ایران در این رویداد قاره‌ای بودند با غلبه بر حریفان خود به فینال رسیده و از ساعت ۱۷ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم ‌رفتند. حضور مربیان و بازیکنان مطرح والیبال کشورمان در این دو تیم موجب شده تا همگان در انتظار دیداری حساس و تماشایی باشند که البته فولاد در این دیدار با هدایت بهروز عطایی، عملکردی عالی داشت و با برتری سه بر صفر، جام را از آن خود کرد.

در حالیکه ظرفیت سالن اختصاصی باشگاه شهداب یزد که محل برگزاری مسابقات بود، سه هزار نفر است از سوی برگزارکنندگان اعلام شد که ۶ هزار نفر دیدار پایانی را تماشا کردند.

پس از کسب امتیاز آخر از سوی سیرجانی‌ها، اعضای این تیم به همراه تماشاگران اندک خود به جشن پرداختند و بلافاصله آهنگ‌های شادی نیز پخش شد.

بازیکنان شهداب نیز بسیار ناراحت بودند. از سوی تماشاگران چند مرتبه اشیایی به داخل زمین پرتاب شد و حتی برخی لیدرهای باشگاه شهداب، به عملکرد تیم اعتراض شدیدی داشتند.

در ادامه، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال به سمت هواداران شهداب رفت و با انجام صحبت‌هایی، از آنان خواست که آرام باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha