۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85597570
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عطایی: به همه کسانی که به قهرمانی فولاد سیرجان کمک کردند تبریک می‌گویم

یزد - ایرنا - سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: به هواداران این تیم، مجموعه فولاد سیرجان و همه کسانی که به این عملکرد خوب و قهرمانی کمک کردند تبریک می‌گویم.

"بهروز عطایی" یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطعا فینال بازی سختی است و می‌دانستیم با چه تیم با کیفیتی بازی داریم با تیمی که قاطعانه به فینال رسید و فکر می‌کنم در این بازی بازیکنان ما با توجه به آنالیز خوبمان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

وی اظهار کرد: نمی‌خواهم کام مردم را با حرف‌های حاشیه‌ای تلخ کنم امیدوارم تیم یزد هم در شهر خودش باشد.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: من هدف ندارم سعی می‌کنم کاری که بلدم را به نمایش بگذارم و باید والیبال را به سمتی ببریم که بازیکنان باکیفیت و با عملکرد خوب تحویل جامعه دهیم.

والیبال ایران دچار فقر بازیکنان استثنایی شده است

عطایی خاطرنشان کرد: والیبال ایران بعد از جدا شدن یک نسل استثنایی و خاص دچار فقر بازیکنان استثنایی شد و اکنون دیگر بازیکنانی همچون امیر غفور، شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی ندارد و برای تربیت بازیکنان نیاز به وقت زیادی است و بعد از رفتن این بازیکنان والیبال دچار فقر شد.

وی اظهار امیدواری کرد با کار درست فدراسیون و باشگاه‌ها بازیکنان باکیفیتی اضافه شوند.

عطایی گفت: از هواداران سیرجانی ممنونم که به ما کمک کردند و بخش اعظمی از موفقیت‌هایمان را مدیون هواداران سیرجانی هستیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان خاطرنشان کرد: متاسفانه من زمانی که سرمربی تیم ملی بودیم یکسری اشتباهات داشتم که آن‌ها را با خودم تحلیل کردم و در خلوت خودم اشتباهات را مدیریت کردم و دیگر من را با آن اشتباهات نخواهید دید.

صلاح نیست به تیم ملی ملحق شوم/پیاتزا مربی خوبی است

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: صلاح نیست الان به تیم ملی ملحق شوم" پیاتزا" مربی خوبی است اما من نمی‌توانم کمک کنم امیدوارم تیم ملی با این مربی بزرگ موفق شود.

مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا که از ۱۸ شهریور با حضور هشت تیم در یزد آغاز شده بود به قهرمانی فولاد سیرجان به پایان رسید. شهداب یزد دوم و نماینده اندونزی سوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha