۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85597545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عطایی: در تیم ملی والیبال اشتباهاتی داشتم/ صلاح نیست اکنون برگردم

یزد- ایرنا- سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت: پیاتزا مربی خوب و باکیفیتی است، اما من نمی‌توانم به او کمک کنم و اکنون صلاح نیست به تیم ملی برگردم.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از قهرمانی تیمش در والیبال باشگاه‌های مردان آسیا، اظهار داشت: خدا را بابت این اتفاق خوشایند، شکر می‌کنم. به مردم خوب سیرجان تبریک می‌گویم، چراکه آنان شایسته قهرمانی و خوشحالی بودند. با حریف سرسختی بازی داشتیم. با تیمی که قاطعانه به فینال رسید و بسیار قدرتمند بود.

وی افزود: بازی فوق‌العاده خوبی را در فینال جام باشگاه‌های آسیا به نمایش گذاشتیم و به دنبال این بودیم تا بهترین عملکرد را در فینال داشته باشیم. بازیکنان ما دستورات تاکتیکی را که پیش از بازی به آنها داده بودیم، مو به مو در زمین انجام دادند. بازی کاملا برتر و باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی و قهرمانی بودیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان درباره حواشی و شعارهایی که هواداران شهداب علیه او و تیمش سر دادند، گفت: دوست ندارم پس از قهرمانی تیم فولاد سیرجان درباره این اتفاقات حرف بزنم و کام مردم را تلخ کنم. فقط امیدوارم تیم یزد در شهر خودش در آینده موفق باشد.

عطایی در پاسخ به این پرسش که هدف مربیگری‌اش در آینده چیست، گفت: (با خنده) هدفی ندارم! سعی می‌کنم کاری که بلدم را به نمایش بگذارم. سعی می‌کنیم والیبالمان را به سمتی ببرم که بازیکنان باکیفیت تحویل جامعه بدهیم. والیبال ما بعد از جداشدن نسل استثنایی، دچار فقر بازیکنان استثنایی شد. والیبال ما در حال حاضر بازیکنی مثل امیر غفور و شهرام محمودی در اوج را ندارد، پاسوری مثل سعید معروف و یا مدافعی همچون محمد موسوی نداریم. برای تربیت این بازیکنان نیاز به وقت و زمان است. امیدوارم با کار درست، بازیکنان خوب تزریق شوند و والیبال ما به مسیری که سال‌ها قبل قرار داشت، برگردد.

وی تاکید کرد: متاسفانه زمانی که در تیم ملی سرمربی بودم اشتباهاتی داشتم که آنها را با خودم تحلیل کردم و در خلوت خودم حل کردم. سعی کردم عملکرد خاص و خوب داشته باشم. اهدافی مدنظرم است که سعی می‌کنم به آنها برسم.

عطایی در پاسخ به این سئوال که آیا حاضر است به عنوان دستیار پیاتزا به تیم ملی برگردد، گفت: الان فکر می‌کنم صلاح نیست به تیم ملی ملحق شوم. پیاتزا مربی خوب و باکیفیتی است، اما من نمی‌توانم به او کمک کنم. امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha