۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85597563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح توانمندسازی معلمان کمتر از هشت سال سابقه کار در لرستان اجرایی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح توانمندسازی یک هزار و ۴۰۰ معلم کمتر از هشت سال سابقه کار در این استان اجرایی شده و در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز یکشنبه در جلسه طرح توانمندسازی معلمان ناحیه ۲ خرم آباد و ویسیان در مدرسه صدیقه کبری افزود: این طرح با هدف ارتقای کیفیت آموزش و افزایش اثربخشی معلمان در محیط های آموزشی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: این فرآیند به معلمان کمک می کند با استفاده از روش ها و تکنیک های جدید آموزشی و ایجاد تعاملات موثر با دانش آموزان، عملکرد بهتری داشته باشند و آموزش های با کیفیت تری ارائه دهند.

وی افزود : معلمان باید این فرصت توانمندسازی را مغتنم شمارند و با به روز رسانی اطلاعات و فرا گرفتن آخرین روش های تدریس، از ابتدای سال تحصیلی جدید علم آموزی را با روش های نوین در دستور کار قرار دهند.

بهاروند ایرانیا تصریح کرد: این طرح توانمند سازی ۲ مرحله شامل شایستگی حرفه ای (۲۴ ساعت آموزش عمومی و ۱۲ ساعت فضای مجازی ) و شایستگی تخصصی به مدت ۳۶ ساعت است که مرحله دوم آن در طول سال تحصیلی برگزار می شود که جامعه هدف استان یک هزار و ۴۰۰ فرهنگی می باشد و امروز برای ۱۸۴ نفر از معلمان متوسطه ناحیه دو خرم آباد و ویسیان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha