۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85565890
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۱۸ هزار معلم در جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۸ هزار معلم از سراسر کشور در جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی با طرحی نو شرکت کردند.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایراننیا روز دوشنبه در دهمین جشنواره کشوری الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی( پایه های هفتم و هشتم) با طرحی نو بیان کرد: درس تفکر و سبک زندگی یکی از مهارت های مورد نیاز فرزندان و دانش آموزان در این برهه از زمان است و این دوران ضرورت بهره گیری از این دروس را برای دانش آموزان دوچندان می کند تا با تفکر و کسب مهارت های لازم در سبک زندگی چراغ راهی برای آنان باشد.

وی اظهار داشت: این جشنواره ملی با حضور ۱۸ هزار معلم در سراسر کشور برگزار شده است که از این مجموع ۲ هزار نفر به مرحله شهرستانی و ۱۵۴ نفر به مرحله استانی و اکنون ۴۰ نفر در سطح کشوری رقابت حضوری دارند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه این ۴۰ نفر که از میان ۱۸ هزار نفر انتخاب شدند همگی برگزیده هستند ادامه داد: این افراد اساتید این درس مهم هستند و در آینده معلمان و اساتیدی در این حوزه تربیت خواهند کرد.

بهاروند ایرانیا با تاکید بر ضرورت مطالعات گسترده در خصوص درس مطالعات توسط معلمان ادامه داد: تمام دانش آموزان برای زندگی خوب و توام با آرامش نیازمند درس تفکر و سبک زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف آموزش تعالی انسان و الگوهای الهی است اضافه کرد: درس تفکر به این موضوع کمک می کند و در راستای هدف متعالی خلقت بشر طراحی و تدوین شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه درس تفکر باید چراغ راهی برای رشد و تعالی بیشتر باشد عنوان کرد: امروزه دانش آموزان بسیار نیازمند درس تفکر هستند و تاکنون تاکیدی بر این موضوع نشده در حالیکه باید بصورت تخصصی تدریس شود.

بهاروند ایران نیا با تاکید بر لزوم پویایی آموزش و پرورش گفت: برای تربیت فرزندان توانمند باید گام های آموزش و پرورش به سمت تعالی و پیشرفت باشد و این مهم در سایه عمل به تکالیف همگان محقق خواهد شد.

دهمین جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی در راستای دومین رویداد ملی الف تا به میزبانی لرستان ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha