«شب‌های پرستاره» در جوار شهدای شاهچراغ برگزار می‌شود+ فیلم

تهران- ایرنا- پنجمین ویژه‌برنامه «شب‌های پرستاره» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس به روایت «حسین یکتا» از یادگاران و راویان حماسه‌های دفاع مقدس در جوار شهدای حرم حضرت احمد بن موسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از بنیاد حیات طیبه، ویژه برنامه شب های پرستاره که از سال ۹۸ همزمان با هفته دفاع مقدس برای بیان خاطرات شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در شهرهای تهران، قم و اصفهان برگزار شده، امسال در جوار شهدای حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) در شیراز برگزار می شود.

حسین یکتا یکی از فعال‌ترین نیروهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و عضو موسس جمعیت امام رضایی‌ها هر سال با حضور در گلزار شهدا به بیان ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین فداکاری های شهدای مدافع حرم و امنیت می پردازد و امسال قرار است با بیان خاطرات خود از جبهه های جنگ و روایت های شهیدان و جانبازان، دل های مردم را با یاد شهدا عطرآگین کند.

«شب‌های پرستاره» در جوار شهدای شاهچراغ برگزار می‌شود+ فیلم
حسین یکتا، روایتگر ایثار و شهادت

برنامه شب های پرستاره از چهارشنبه چهارم مهر به مدت سه شب همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و رزمندگان و جانبازانی از استان فارس به بیان خاطراتی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای این استان می‌پردازند. این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه‌های قرآن، افق و سوم سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

شب‌های پر ستاره که با استقبال مردم طی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، سال ۱۴۰۰ در گلزار شهدای قم و سال ۱۴۰۲ در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، امسال مهمان شهدای استان فارس خواهد بود.

غروب چهارم آبان سال ۱۴۰۱ یک تروریست مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را مجروح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha