۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85598030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۹ فقره سرقت با اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی خدابنده از دستگیری ۶ سارق با اجرای طرح امنیت محله محور ( زاجرات ) و کشف ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود:طرح امنیت محله محور (زاجرات) به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: دستگیری ۶ سارق و کشف ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرای این طرح است.

غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۶ متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

هفته وحدت نوید بخش همدلی و همبستگی است

فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت را نوید بخش همدلی و همبستگی بیان کرد.

سردار محمد طراقیه افزود: آغاز هفته وحدت روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می کند.

وی اظهار داشت: ربیع، ماه زیبایی ها، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت است که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت.

طراقیه با بیان اینکه هفته وحدت در راستای تبعیت محض از دین مبین اسلام و پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و لبیک به ندای پیامبر مهر، رحمت، مهربانی و پیامبر خوبی هاست، خاطرنشان کرد:‌ این هفته برگرفته از آموزه‌های دین و در راستای فراگیر شدن اسلام ناب در سطح جهان است و تلاش گروه‌های تبلیغی، تکفیری و معاند علیه اسلام تا به‌ حال نتوانسته‌ است این انسجام را کم‌رنگ کند.

وی ادامه داد: اسلام به عنوان مکتب جامع و جاوید، همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملت خاصی محدود نکرده است، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و عقد اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلام جاری کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha