۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85586409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان سیم و کابل در زنجان با ۱۵۰ فقره سرقت

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85586409
دستگیری سارقان سیم و کابل در زنجان با ۱۵۰ فقره سرقت

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل خبر داد و گفت: متهمان به سرقت بیش از ۱۵۰ فقره سیم و کابل اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان زنجان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، موفق به شناسایی خودرو و احراز هویت سارقان شدند.

مرسلی تصریح کرد:تیمی از ماموران با هماهنگی های قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵۲ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند و بیش از ۱۵۰ متر سیم کابل نیز از آنها کشف شد که با نظر مقام قضایی سارقان دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی عزمی همگانی را می طلبد، یادآور شد: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان موجب کاهش وقوع سرقت می شود.


کشف بیش از سه کیلو تریاک در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: یک نفر توزیع کننده مواد مخدر در خدابنده دستگیر و سه کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت یک نفر توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان مطلع شدند و مراقبت پیرامونی از او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با احراز فعالیت مجرمانه این فرد در سفر برای تهیه مواد مخدر از یکی از استانهای همجوار در پوشش خودروهای عمومی، تیمی از ماموران به مسیر تردد این متهم در محور ابهر – خدابنده اعزام شدند.

سرهنگ غنیمتی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی تاکسی پژو متوقف و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه انجام می شود و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha