۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85636991
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بارش‌ها در خراسان‌رضوی شدت می‌گیرد

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85636991
بارش‌ها در خراسان‌رضوی شدت می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات از روز گذشته در این استان آغاز شده است و این بارش‌ها تا روزهای ابتدایی هفته آینده شدت می‌گیرد.

سارا حکمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان کلات و باخرز روز گذشته میزبان باران پاییزی بوده اند، افزود: روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری بارش ها به اوج خود می رسد و تقریبا همه مناطق خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد میزبان بارش باران خواهند بود.

وی ادامه داد: حجم بارش‌ها موجب آبگرفتگی و روان آب در مناطق شمالی و مرکزی خراسان رضوی خواهد شد که به زودی در این خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هوای سرد همراه با مه گرفتگی نیز همچنان در استان به خصوص مناطق شمالی استان ماندگار است که سرمای هوا در روز جمعه به پایین‌ترین میزان در هفته جاری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: وزش باد با احتمال وقوع خسارت نیز از دیگر پدیده های جوی شرق و جنوب خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته جاری است که این پدیده در برخی از ساعات با احتمال بروز خسارت همراه خواهد بود.

حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، خوشاب با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت در مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۷ درجه به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی هوای مشهد ۱۲ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۱۴ درجه افزایش خواهد یافت و امشب به هفت درجه می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha