۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85598254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ژنرال صهیونیست: توافق با حماس تنها گزینه خوب برای تل‌آویو است

تهران-ایرنا- یک ژنرال بازنشسته و فعال سیاسی رژیم صهیونیستی، توافق با مقاومت فلسطین برای آتش‌بس در نوار غزه را تنها گزینه خوب پیش روی این رژیم دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ژنرال «یائیر گولان» رهبر حزب «کار» رژیم صهیونیستی و معاون پیشین رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم امروز دوشنبه گفت: اسرائیل فقط یک گزینه خوب در اختیار دارد و آن هم رسیدن به توافق (با حماس) برای تبادل اسرا و آتش بس در جنوب و شمال (سرزمین های اشغالی) است.

وی با اشاره به نبود طرحی برای پایان دادن به جنگ علیه نوار غزه و سردرگمی مقامات کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اهداف جنگ گفت: هیچ هدفی در غزه وجود ندارد.

این مقام صهیونیست با اشاره به تسلیح کرانه باختری و درگیری نیروهای مقاومت در این منطقه با ارتش و پلیس رژیم اشغالگر، افزود: کرانه باختری و مناطق شمالی (در مرز لبنان) در آستانه انفجار هستند.

گولان خواستار تداوم تظاهرات گسترده مخالفان نتانیاهو در خیابان ها شد و گفت: تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام، باید هر روز، تجمعات صدهزار نفری جلوی ساختمان های وابسته به کابینه برگزار کنیم و اگرچنین نکنیم، انتخابات برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی باوجود نزدیک به یکسال جنایت در نوار غزه، هنوز نتوانسته اهداف جنگ مبنی بر نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست را تحقق بخشد.

رژیم اشغالگر علاوه بر غزه، با ناامنی در مرزهای شمالی خود نیز روبه روست. حملات حزب الله لبنان موجب فرار هزاران صهیونیست ساکن شمال سرزمین های اشغالی از این مناطق شده است.

رژیم صهیونیستی در آستانه سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» که هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهر ۱۴۰۲) به وقوع پیوست، در استیصال کامل قرار دارد و محور مقاومت از یمن تا سوریه و عراق، این رژیم را به لحاظ نظامی تحت فشار قرار داده اند تا به جنایاتش در غزه پایان دهد.

رژیم اشغالگر از زمان شروع جنگ علیه غزه تاکنون، بیش از ۴۱ هزار فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بوده اند، به شهادت رسانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha