مشارکت بخش خصوصی در تدوین بودجه ۱۴۰۴/ ارائه طرح توسعه سواحل مکران

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی طرح توسعه سواحل مکران را ارائه می‌کنند، گفت: نمایندگان بخش خصوصی به جلسات ستاد بودجه دعوت شده و در تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های برنامه هفتم مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، پنجمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ به ریاست معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه برگزار شد.

«سید حمید پورمحمدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این جلسه با اشاره به حضور و سخنرانی خود در شانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، اظهار داشت: نمایندگان بخش خصوصی، خواستار مشارکت در تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ و همچنین اجرای برنامه هفتم بودند که مقرر شد نماینده آنها به جلسات ستاد بودجه دعوت شده و در تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موردنیاز برای اجرای برنامه هفتم نیز مشارکت کنند.

وی افزود: همچنین مقرر شد فعالان اقتصادی بخش خصوصی، طرح‌های مشخصی را برای توسعه سواحل مکران اعلام کنند تا ما به عنوان سازمان برنامه و بودجه کشور، اقدامات لازم را در حوزه تأمین منابع و رفع موانع این طرح‌ها انجام دهیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به سخنرانی خود در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشگاه‌ها، گفت: در این اجلاس از رؤسای دانشگاه‌ها درخواست کردم هر دانشگاهی، راه‌حل‌های خود را برای مهم‌ترین ابر چالش‌های کشور اعلام کند تا سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن بررسی آنها، از دانشگاه‌ها و راه‌حل‌های آنها حمایت کند.

در ادامه پنجمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور، گزارش «نحوه تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴» از سوی معاونت هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت و گزارش «چارچوب پیشنهادی برای ساماندهی و اولویت‌بندی تخصیص طرح‌های عمرانی» از سوی امور طرح‌های کلان ارائه شد.

اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

مشارکت بخش خصوصی در تدوین بودجه ۱۴۰۴/ ارائه طرح توسعه سواحل مکران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha