کنگره ملی روان‌درمانی‌های نوین آبان امسال در دانشگاه آزاد گرمسار برگزار می‌شود

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: کنگره ملی بنیادهای نظری روان‌درمانی‌های نوین روز ۲۴ آبان ۱۴۰۳ به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طاهره چال دره روز سه‌شنبه به رسانه‌ها افزود: کنگره ملی بنیادهای نظری روان‌درمانی‌های نوین با همکاری انجمن روانشناسی ایران، انجمن مطالعات روان‌درمانی ایران، انجمن روانشناسی سلامت ایران، انجمن روانشناسی تربیتی ایران و پایگاه خبری روانشناسی و بهداشت برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به دریافت کد اختصاصی این کنگره ملی از موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC ایران، تاکید کرد: محورهای اصلی این همایش شامل روانکاوی و روان‌پویشی، درمان شناختی‌رفتاری، و عصب‌روان‌درمانی است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی ویژه کنگره ملی بنیادهای نظری روان‌درمانی‌های نوین مراجعه کنند.

کنگره ملی روان‌درمانی‌های نوین آبان امسال در دانشگاه آزاد گرمسار برگزار می‌شود

وی مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی بنیادهای نظری روان‌درمانی‌های نوین را تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به نشانی دبیرخانه کنگره گرمسار، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده پیراپزشکی، گروه روانشناسی بیان و اضافه کرد: این کنگره با همکاری اعضاء هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزارمی‌شود و دبیر علمی این کنگره داود معنوی پور، علیرضا پیرخائفی و اکبر محمدی برعهده دارند.

چال دره ر گفت: دانشجویان، دانش‌پژوهان و روانشناسان علاقه‌مند به شرکت در این کنگره ملی می‌توانند با شرکت در این کنگره علمی به رشد و پیشبرد علم روانشناسی کمک کنند تا فعالان این حوزه بتوانند با دستاوردهای علمی این کنگره گام موثری در بهبود علوم کاربردی روانشناسی بردارند.

وی با بیان اینکه مقالات برگزیده در مجلات معتبرعلمی و پژوهشی به چاپ می‌رسد، ادامه داد: روان‌درمانی‌های نوین در دنیای متکثر امروز نیازمند تبیین‌های نظری است تا در مسیر علمی خود ادامه یابند و دستخوش تغییراتی در مسیر خود نشوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خاطرنشان کرد: گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که همواره برای پیشبرد و اعتلای روانشناسی در استان سمنان و کشور در تلاش بوده است، بنا بر ضرورت‌های نظری و شرایط فعلی تصمیم به برگزاری این همایش گرفت تا گامی دیگر در جهت رسالت خود بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha