کارگران آذربایجان‌غربی ۲۰ مدال کشوری در رقابت های ورزشی کسب کرده اند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: کارگران استان ضمن حضور در رقابت های ورزشی مختلف در سطح استانی و ملی، ۲۰ مدال کشوری نیز در بخش های مختلف مردان و زنان کسب کرده اند که نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب در این بخش است.

به گزارش ایرنا، علی دهقانی روز سه شنبه در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش های کارگری آذربایجان غربی افزود: از این تعداد مدال که طی ماه های اخیر کسب شده، هفت مدال مربوط به مردان و ۱۳ مدال نیز مربوط به بانوان است.

وی اضافه کرد: کسب هفت مدال در رشته ورزش های رزمی قهرمانی کشور در بخش مردان، هفت مدال در رشته ورزش های رزمی قهرمانی کشور در بخش بانوان و ۶ مدال در رشته شنای بانوان در مسابقات کشوری نتیجه فعالیت مناسب در بخش ورزش کارگری در آذربایجان غربی است.

وی اظهار کرد: همچنین در سال های اخیر اقدامات ارزنده دیگری در حوزه ورزش کارگری در آذربایجان غربی صورت گرفته که برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری استان و اهدای جوایز نفیس به ۹ نفر از مدال آوران، برگزاری برنامه دوشنبه های ورزش و کار در بنگاه های اقتصادی در سطح استان جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، برگزاری مسابقات شنای کارگران و فرزندان کارگران به صورت استانی و اهدای مدال و جوایز نقدی به برندگان از جمله آنهاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی عملکرد هیات ورزش کارگری استان را رضایت‌بخش دانست و حمایت ۱۰۰ درصدی خود را از برنامه های آتی این هیات اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، منوچهر هیربد در انتخابات روز گذشته هیات ورزش های کارگری آذربایجان غربی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات برگزیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha