فرماندار: فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی در بیله‌سوار تقویت می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از تقویت و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صاحبعلی اصغری روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اجرای منطقه آزاد تجاری و صنعتی ، تثبیت و استخراج مخازن نفتی و اجرای اراضی پایاب سدخدا آفرین در راستای کشت محصولات استراتژیک از جمله اقدامات شاخصی است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری ، تولیدی و اشتغال را در بیله سوار فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید به سمت پرداخت تسهیلات به طرح‌های بزرگ اشتغالزایی در شهرستان حرکت کنیم، افزود: انتظار می‌رود بانک‌های عامل نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات اقدام عاجل انجام دهند چراکه نارضایتی مردم در این خصوص رو به افزایش است.

فرماندار بیله سوار همچنین بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد و همه مسئولان و مردم باید در این امر دخیل باشند.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و همچنین ارج نهادن به جانفشانی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که امروز بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

امام جمعه بیله‌سوار هم در این جلسه با اشاره به اینکه ایثار، مجاهدت و از جان گذشتگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی به کشور ایران آبرو و قدرت داده است، اظهار کرد: پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای امروز مدیون پایمردی مردم است.

حجت‌الاسلام جابر عزیزی اظهار داشت: ریشه انقلاب اسلامی فرهنگی است و ولایتمداری شهدای دفاع مقدس عامل پیروزی مردم در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود و رزمندگان کاری کردند که ولایت آسیب نبیند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه جامع به مقوله فرهنگ باید ماموریت اصلی مسئولان باشد و مسئولان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی اعتبارات ویژه‌ای در نظر بگیرند.

امام جمعه بیله‌سوار افزود: در شرایط فعلی کارِ فرهنگی باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری و دیگر ادارات قرار بگیرد و در این زمینه باید از ظرفیت روحانیان و متخصصین حوزه فرهنگی استفاده شود.

حجت‌الاسلام عزیزی ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان را از جمله ثمرات حضور مسئولان در نماز جمعه دانست و گفت: حضور مسئولان در نماز جمعه و دوشادوش سایر اقشار جامعه باعث قوت قلب و نزدیکی بیشتر مردم و دولتمردان شده و مشکلات مردم بدون واسطه به گوش مسئولان ادارات می‌رسد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha