۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85599357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انسداد ۳۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرری و شهریار

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85599357
انسداد ۳۲  حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرری و شهریار

شهرری - ایرنا - بر اساس اعلام روز سه شنبه شرکت آب منطقه ای تهران ۱۸ حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرری و ۱۴ حلقه در شهریار پر و مسدود شد.

به گزارش ایرنا از شرکت آب منطقه ای استان تهران، سرپرست امور منابع آب شهرری از انسداد ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد و گفت: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی

در جهت صیانت از منابع آبی ۱۸ حلقه چاه غیر مجاز به عمق کلی ۲۰۰ متر و دبی ۵ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

بهروز صفا همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج حدود ۴۰ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهرری بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز توسط امور منابع آب شهریار

سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهرقدس از انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.

فرهاد اکبرپور اظهار داشت: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی ۱۴ حلقه چاه غیرمجاز در مجموع به عمق ۴۰۰ متر و دبی ۱۵ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وی اضافه کرد: با انجام این عملیات از اضافه برداشت ۲۹۷ هزار متر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری شد.

شناسایی و توقیف یک دستگاه ادوات حفاری غیر مجاز توسط امور منابع آب تهران و پردیس

انسداد ۳۲  حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرری و شهریار

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف ادوات حفاری غیرمجاز در حال حفاری در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد و گفت: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، ادوات حفاری غیر مجاز، در

حال حفاری یک حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و توقیف شد.

وحید مرادی نسب با بیان اینکه گروه های گشت و بازرسی این امور با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب های سطحی و زیر زمینی را رصد نموده و از این اقدام جلوگیری می کنند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب

نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت تمام با آن برخورد می شود.

وی خاطر نشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب تهران و پردیس با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha