تصادف در شاهرود یک کشته و هشت مصدوم داشت/ وخامت حال سه نفر

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف سواری سمند و پراید در جاده شاهرود به میامی یک کشته و هشت مصدوم داشت که حال عمومی سه آسیب‌دیده وخیم است.

زهره صالح نساج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف سواری سمند و پراید ساعت هفت و ۴۵ دقیقه در جاده شاهرود به میامی پنج کیلومتر بعد از پلیس راه رخ داد که به جان باختن یک نفر در صحنه حادثه و مصدومیت هشت نفر دیگر منجر شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌ اورژانس پایگاه‌های میامی، فراش آباد، ولایت و منطقه چهار شهری شاهرود و کارشناسان اعزامی در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و ارایه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل آتش‌نشانی شاهرود نسبت به رهاسازی مصدومان از بین لاشه‌های خودروهای تصادفی اقدام کردند.

تصادف در شاهرود یک کشته و هشت مصدوم داشت/ وخامت حال سه نفر

صالح نساج به حضور یک دستگاه آمبولانس هلال احمر در صحنه این حادثه ترافیکی اشاره کرد و گفت: جان باخته حادثه آقای ۶۰ ساله است که توسط عوامل آتش نشانی رهاسازی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود افزود: هشت مصدوم حادثه با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند که حال سه نفر آنان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha