۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85599451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: رفع مشکلات نایسر سنندج با نگاهی ویژه پیگیری می‌شود

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سنندج گفت: دولت با نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج می پردازد و در این راستا هم تاکنون طرح ها و برنامه هایی را به اجرا درآورده است.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز سه‌شنبه در نشست با کمیسیون مناطق حاشیه شورای شهر، شهردار و تعدادی از شهروندان نایسر، به بررسی مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای این ناحیه منفصل شهری پرداخت و اظهار کرد: وضعیت کنونی نایسر و خدمات انجام شده در سه سال اخیر باید با گذشته مقایسه شود.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به این ناحیه داشته‌ و اقدامات موثری هم تاکنون انجام شده است، افزود: با پیگیری استاندار و توافق با شرکت گاز، انبار گاز موجود در نایسر که در مسیر خیابان تازه‌احداث واقع شده است، به زودی جابه‌جا می‌شود و این اقدام بهبود چشمگیری در رفع مشکل ترافیک این منطقه خواهد داشت، همچنین روکش آسفالت و نصب روشنایی معابر پیش از شروع فصل بارندگی توسط شهرداری و شرکت برق انجام می شود.

فرماندار سنندج به اقدامات اخیر در راستای آسفالت معابر و ساماندهی آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های ما برای رفع مشکلات نایسر، اجرای قانون اراضی قولنامه‌ای و به برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

عسکری با بیان اینکه کمبود معلم در مدارس معضل کشوری است، افزود: با تصمیمات اتخاذ شده در شورای آموزش و پرورش، کمبود معلم نایسر قبل از آغاز سال تحصیلی جدید رفع و ۲ باب مدرسه جدید نیز به زودی در این منطقه افتتاح خواهد شد.

وی به احداث پمپ بنزین و پارک جدید در نایسر اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری ضایعات‌فروشان با احداث شهرک مصالح‌فروشان و صنف ضایعاتی در سرنجیانه انجام خواهد شد و امیدواریم با این اقدامات شاهد بهبود وضعیت نایسر و کاهش ترافیک ورودی آن باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha