۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85599730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد اتوبوس با خودرو در گناباد ۲ کشته بر جا گذاشت

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85599730
برخورد اتوبوس با خودرو در گناباد ۲ کشته بر جا گذاشت

گناباد-ایرنا- مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد اتوبوس مسافربری با خودروی سواری که عصر امروز در جاده گناباد رخ داد،۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد حسین اسماعیل زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی سواری ساینا در جاده گناباد به بجستان، چهار دستگاه آمبولانس به همراه ست سنگین آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری بر اثر شدت جراحت های وارده در محل حادثه جان باختند و ۲ نفر دیگر با شرایط عمومی وخیم به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: این اتوبوس مسافربری دارای ۲۵ مسافر بود که بعد از بررسی های درمانی هیچ کدام از این مسافران مصدوم نشده بودند.

تصادف کامیون در بجستان ۶ مصدوم داشت

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: ۶ نفر هم بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در محور بجستان به فیض آباد مصدوم شدند.

اسماعیل زاده افزود: مصدومان این حادثه که امروز رخ داد، بعد از مراقبت های درمانی اولیه به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

شهرستان های گناباد و بجستان با ۱۷ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha